wtorek, 7 czerwca 2011

Polishbeliebers is the best!

Oczywiście,że PolishBeliebers są najlepsze <3
Witam Was moje kochane.
Dzisiaj dopiero wtorek,ygh.Chcę już weekend,skoro nie mogę chcieć wakacji,to chcę weekend !
Dostałam 4 z poprawy z biologii.Nawet nie wiecie jak się cieszę *jarasięmega*
Mam nadzieję,że wyjdzie mi trójka *prosiprosi*.
Z matematyki była kartkówka,szok,myślę,że poszła mi w miare..
Chcę z Asią pojechać na kolonie do Krynicy Zdrój,tylko nie ma już miejsc,a rodzice nam pozwolili..
Zapisałyśmy się na listę rezerwową i módlcie się żebyśmy pojechały,chyba tyle możecie ?
Dzisiaj była burza i trochę padało,ale już jest git.
Szczerze?Nie wiem co bym teraz robiła bez twittera i bez tego bloga..Pewnie bym siedziała i zanudzała etc.
Moje życie nie jest nudne.Jeśli mam je ocenić w skali 0/10 wybieram 5,5 czyli jest okej ?
A Wy jak ocenicie?

Poza tym wszystkim : JESTEM DUMNA ,ŻE JESTEM #POLISHBELIEBERS <3





LOVE YALL.<3

btw.pisała Marta jakby ktoś nie wiedział :3

2 komentarze:

  1. polishbeliebers < 3 mam nadzieje że pojedziecie na kolonie :)) : * łądne fot ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też mam nadzieje że pojedziecie ; *

    OdpowiedzUsuń