niedziela, 19 czerwca 2011

Cześć ; )
Co tam u Was ? U mnie okej.Przez ostatnie hm..5 dni chyba , trochę się u mnie wydarzyło.Najgorszą wiadomością było to, że zmarł mój pradziadek..To kolejne straszne przeżycie w moim życiu..Mimo tego, że był to mój pradziadek nie wyobrażacie sobie jak bardzo ON był dla mnie ważny..Następnego dnia byłam na pogrzebie.To było jeszcze gorsze..Trumna , kwiaty , pieśni pogrzebowe... Tylko nie mogę pojąć tego , dlaczego zawsze najważniejsze osoby w moim życiu umierają..Ale okej , już koniec o tym ; ) Normalnie nie wytrzymam jak wam czegoś nie opowiem.XD Ostatnio taki chory Krzysiu przyszedł do apteki jak ja byłam. I on do mnie ręke wystawia . A ja z tego powodu że jestem 'miła' podałam mu rękę, a ten zaczał ją całować . Fuuuj -,- A potem się kur** do mnie przybliżał i coś tam pier***** :'zostaw moją dziewczyne' To ja sobie uciekłam z tej apteki.A potem za nami poszedł do mięsnego zje* -,- A ja tak idę i patrze że on idzie i biegne do samochodu i krzycze : 'TATOOOO ! otwieraj szybko ten samochód. Pedofil jeb*any ; x Hahah


To teraz mam dla was zdjęcie moich boskich króliczków ! <3



W piątek byłam z Martą na zakupach i oto rzeczy które zakupiłam w sh ; )


W tej bluzeczce się zakochałam ! ; ) Ma taki śliczny kolor.Tego motylka sobie odpięłam, bo jest on na agrafke ; ) A ta bokserka pod spodem to moja, bo przecież nie założe bluzki z aż takim wielkim dekoltem ! ; p


Ta bluzeczka także przypadła mi do gustu ; ) Ma takie żywe kolory .




Kocham tą torebke ! <3 


Ta bluzeczka jest świetna ! ; )




Ta sukienka już nie z sh ! ; )
To sukienka z H&M, którą dostałam od cioci ; ) Była dłuższa, a w tamtym wydaniu mi się nie podobała , więc poprosiłam jedną panią aby mi ją skróciła i  wyszło świetnie ! ; )



A tutaj już mój piątkowy outfit ; )

torebka - dostałam od cioci, więc nie wiem skąd .


bokserka - zwykły sklep
arafatka - również zwykły sklep 
sweterek - to samo 



spodnie - zwykły sklep
tenisówki - zwykły sklep 

Jak widać , ja rzadko kupuje w jakiś markowych sklepach ; p 

A tutaj zakupy , które robiłam niedawno ; D


arafatka - zwykły sklep 8,99 zł 


rzymianki - zwykły sklep 54,90 zł 
Są bardzo wygodne <3
Nie bardzo na zdjęciu widać ich dokładny kolor, ale są koloru jasno-brązowego ; )


spodnie - zwykły sklep 50,00 zł
Kocham te spodnie <3


torebka - zwykły sklep 17,99 zł
Torebka bardzo fajna , tylko psuje mi się zapięcie ; /


kostium kąpielowy - zwykły sklep 40,00 zł 

; )

Dzisiejszy dzień bardzo zamulony .Czasami pada i kilka minut i koniec deszczu XD To bardzo dziwne.Jakoś o 14 wróciłam sobie od babci i tak zamulam cały dzień .Miała być dzisiaj sesja z Martą , ale raczej nie będzie, bo jestem taki nieogar ; p Jutro sprzątamy szkołe , a we wtorek zakończenie i upragniony dzień każdego - WAKACJE ! <3 To chyba by było na tyle ; ) 


8 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba, sweterek, chustka i bokserka :D Reszta też spoko tylko nie na mój gust ;P
    @somebody1995

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie rozumiem co czujesz po jego stracie, ponieważ mój Dziadek był dla mnie wszystkim :) jak rodzice i przyjaciel w jednej osobie. Trzymaj się <3 Haha widzę, że nie ja jedna rzadko kupuje w markowych sklepach ;p
    WAKACJE! <3

    -Cookie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no jestem wielka fanką torebki listonoszki na ten boooski guzik ! <333
    świetnie wygląda taka. vintage! <33 love ją!!

    a i jeszcze mi się strasznie podoba pierwsza bluzka z motylkiem uwielbiam <3 ;**

    xoxo NG . zapraszam do mnie.. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna apaszka i całe 8 zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. brązowa torebka ładna :)
    zapraszam : upfliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 26 year old Business Systems Development Analyst Estele Shimwell, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Yo-yoing. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a XC60. Pelny artykul

    OdpowiedzUsuń