poniedziałek, 13 czerwca 2011

Great.

Cześć 
Jbc to pisze Asia ; ) Ojj, coś dawno mnie tu nie było..Bardzo przepraszam, ale tak jakoś
 brak pomysłu na notke.Wgl to i tak u mnie nie aż tak słodko.Dziadek w szpitalu , w bardzo 
złym stanie. No ale cóż , co ma być to będzie..Dobra już nie smutam.Ostatnio byłam na zakupach
 , pokazałabym wam co sobie kupiłam , ale mi się nie chcę zdjęć wgrywać.Przy jakiejś okazji wam
 pokaże ; ) Poprzednie dwa dni były zajebiste ! ; ) Dwie noce w campingu z Martą to jest coś ! 
Dzisiaj kolejna noc ! <3 I dzwonimy z zastrzeżonego do ludzii ! hahha XD 'Waliłeś , nie wal' XD
 hahah , nasze nagranie . Dzisiaj je komuś puścimy ; ) Nie mam pojęcia co jeszcze napisać.
Przepraszam was za tak krótką notke, no ale po prostu tak zwany 'brak weny' 
Dobra idę po zupke. ; )
Do następnego <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz