środa, 15 czerwca 2011

ohh ;)

W końcu czas ogarnąć tego bloga.Przepraszam! Zaniedbałam,chociaż nikt tego nie zauważył,no dobra,okej,nie ważne.Wszystko okej.Jestem zadowolona,bo jednak mam średnią 4.0.Nie podoba mi się,ponieważ wiem,że stać mnie na wiele,wiele więcej.Już 21 czerwca koniec szkoły.Chcę ale też nie chcę.Chcę go z powodu wyjazdu do Krynicy Zdrój-kolonia.Nie chcę,bo wiecie..nie zawsze jest co robić,ale myślę,że te wakacje będą PRO !
awww ! Zachowanie mam dobre.Ostatnio zrobiłam głupstwo.Obcięłam sobie sama grzywkę.Podoba mi się,ale i nie podoba.Poczekam aż odrośnie to przed kolonią pójdę do fryzjera.W ten piątek prawdopodobnie wybieram się na zakupy z Asią.W szkole 'niby' lajt.Z polskiego mam charakterystykę.Idę ją pisać bo się nie wyrobię.Postaram się napisać jutro.

A jak u Was w szkole ?
Kiedy macie zakończenie ?

kilka moich zdjęć.



XOXO<3
Marta.


8 komentarzy:

  1. ja mam 22 w środę zakończenie ;* ładne zdjęcia < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam zakończenie dla 3 klas 21 ale świadectwa 22 xD śliczne foty;** (@trampek15)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 22 zakończenie ..xd
    + foty świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem kiedy mam zakończenie XD chyba 22? + jaram się kolorem Twoich oczu <3333 są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ! ♥ Piękna jesteś ♥ (@TakieTeksty

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo dobrą średnią, uwierz mi xd
    zdj bardzo ładne :);*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zakończenie 22 czerwca.....fajne zdjęcia....@your_smileJB <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam 4:0 :D
    Też nie jestem zadowolona, bo w podstawówce zawsze miałam 5:1 ;(
    Ale cóż bywa xd
    Zakończenie mam 22 ;dd
    A zdjęcia śliczne < 33
    @klaudiiiiaa

    OdpowiedzUsuń