sobota, 4 czerwca 2011

life.

Cześć.
Co u was ? ; ) U mnie okej.Wczoraj nie napisałam posta, no ale to tylko z braku czasu.Więc napisze wam co robiłam wczoraj.Wczoraj byłam z Martą na sesji, a potem poszłyśmy po Anie.I w sumie to we wczorajszym dniu nie było nic ciekawego.To chyba tyle o wczorajszym dniu.; )
Teraz coś o dzisiejszym.Wstałam, sprzątałam..W sumie początek dnia taki sam jak w każdy weekend.Po sprzątaniu usiadłam sobie tutaj, poszperałam po necie itd.Niedawno byłam sobie na dworzu i opaliłam sobie trochę nogi ; D Teraz jestem w trakcie słuchania Maddi Jane- Impossible .Na pewno większość z was wie, że jestem fanką Justin'a Bieber'a ; ) Kocham jego głos, kocham go całego ; ) Moim zdaniem on jest niesamowity.Taki inny od każdej gwiazdy, powiem, że wyjątkowy  Mogłabym słuchać go cały dzień i by mi się nie znudziło. Poruszę teraz temat Seleny.Ja bardzo ją lubię i uważam że zachowanie niektórych belieberek jest straszne.To mnie przeraża.Co niektóre na każdym kroku obrażają Selene, ale to nie tylko ją, bo niektóre obrzucają obelgami nawet Justina.Coś typu, że on się zmienił.Przepraszam bardzo ale czy wy sądzicie, że Justin cały czas będzie taki sam ? Bo ja jakoś nie bardzo.Kurcze, on dojrzewa.Nie jest już tym 15-letnim chłopcem oglądającym się za każdą dziewczyną.On jest już dorosły i ma prawo do miłości, więc dziewczyny, trochę szacunku ! Ja tutaj nie wytyczam poszczególnych osób i nie chcę nikogo urazić, tak samo jak Marta wyrażam swoje zdanie.To chyba na razie na tyle na ten temat.Słyszała może któraś z was o Megan Nicole ? ; ) Jeśli nie to posłuchajcie sobie jej cover'ów ; ) Ma świetny głos, ja osobiście ją uwielbiam !  Polecam wam jej cover'y ; ) A teraz kilka piosenek które przypadły mi do gustu : 
Maddi Jane - Impossible
Birdy - Skinny love
Bruno Mars ft. Eminem - Lighters (ft.Royce Da 5'9)
Rihanna - Man Down
a tutaj macie kanał Megan Nicole - http://www.youtube.com/user/megannicolesite ; )
I jeszcze zdjęcia ; D



Wyszłam na tym zdjęciu jak idiotka , ale jakoś mi się podoba .  


Marta wybacz, ale ja uwielbiam to zdjęcie ! <3


Jakieś takie dziwne ; D



serce <3


kocham to zdjęcie <3


I od razu wczorajszy outfit :

naszyjnik - z gazety jakiejś
bokserka - zwykły sklep
sweterek - zwykły sklep
rzymianki - kupiłam je niedawno, ale już nie pamiętam gdzie ; o

To by było na tyle ; ) 
Do następnego <3



2 komentarze:

  1. boże jakie okropne moje zdjęcie ..
    fuuuuuuuuuuuuu ! : <

    OdpowiedzUsuń
  2. okej, całkiem spoko dzień widzę ;D

    OdpowiedzUsuń